lørdag den 26. november 2011

Pakkeleg - kom og vær med...

Jeg har simpelthen for første gang, kastet mig ud i en pakkeleg her i den favre nye blogverden og jeg har i dag modtaget en pakke fra mum22boys.blogspot.com - det er så fine ting, så af hjertet stor tak til Pia. Så nu må jeg i gang med at pakke noget fint og sende retur...























Nu er det så min tur til at sende pakkelegen videre - vil du lege med?

De to første, der lægger en kommentar til dette indlæg får en pakke fra mig. De skal så sende en retur og selv sende legen videre til to bloggere. Altså helt enkelt: send 3 pakker - og få 3 pakker...

4 kommentarer:

  1. Super fin ide. Den leg vil jeg da gerne være med på. Kh Helle

    SvarSlet
  2. Fantastisk :) skriv til mig på helene_bloch_2001@Yahoo.dk - så skyder vi pakkelegen igang :)

    SvarSlet
  3. Jeg har godt nok været med tidligere, men hvorfor ikke tage en runde mere - det er jo så hyggeligt med pakker :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har sat pakkelegen lidt på standby pga travlhed på nyt job... men hvis vi kan lade den hænge til starten af det nye år, så vil det bare være super? Send mig en mail så aftaler vi nærmere.

    SvarSlet